Inzertní polepy

Inzertní polepy
Zdroj: https://en.wikipedia.org/wiki/Wrap_advertising

Zabalit inzerce nebo zábal vozidlo popisují marketingové praxi zcela nebo částečně pokrývá (balení vozidla v reklamě nebo nátěru. Výsledkem tohoto procesu je v podstatě mobilní billboard. Zábal reklama může být dosaženo tím, že maluje vnější povrch vozidla, ale stále všudypřítomné praxe v 21. století zahrnuje použití velkých vinylových desek jako „nálepky“. vinylové plochy mohou být později odstraněny poměrně snadno, drasticky snižuje náklady spojené s měnícími se reklamy. Zatímco vozidel s velkou plochou povrchu (jako jsou autobusy a světlo-železniční vozy) jsou často používány, automobily může také sloužit jako hostitelé pro obtékání reklamu, a to navzdory skládající se z více zakřivených ploch. zábal reklama se používá také v časopise a publikování průmyslu.

[Upravit překlad]
1 Popis
2 Účinnost
3 Ostatní aplikace
4 Výhody
5 Problémy
6 Zákonnost
7 Viz také
8 Reference
Popis [editovat]

Tento vlak nese spíše než standardní livrej GNER v inzerátu, ale jak to bylo na leasing od Eurostar se livrej byl aplikován za použití vinyl.
Používání, co je známo jako „přizpůsobivý vinyl obalovým materiálem“, vysoce kvalitní tisk nebo ochranného jasné zábal může být formována téměř všechny a každé části vozidla. Typicky, přizpůsobivé materiál je používán proto, že je nejjednodušší pro práci s, a to zejména na tvarových ploch. Pomocí vhodného lepidla při nanášení materiálu na povrch vozidla, je nezbytné, jinak se obal může vést k selhání lepidla během několika měsíců po aplikaci.

Pokrok v plastech vedly k novým typům vinylu určených speciálně pro wrap reklamy, včetně vinylových desek, které jsou vybaveny bublin prevenci vzduchové kanály. Mikroskopické skleněné kuličky se používají, aby se zabránilo lepidla v působení, dokud se uživatel připraven (perličky, aby materiál, který má být opakovaně zvedat a znovu v průběhu procesu balení, aniž by byla ohrožena životnost opásání). Vinyl se zahřívá teplometem nebo hořáku za účelem formování materiálu kolem objektů. [1]

Obtisky lze pokrýt boční a zadní okna na vozidle, ale z bezpečnostních důvodů, přední okna používané řidičem nejsou zahrnuty. Štítky na bočních oken jsou obvykle perforovaná, takže je stále možné, aby cestující se podívat ven. To See-through grafické technologie vznikla v roce 1980, přičemž první dominantní patent registrován britská společnost s názvem Contra Vision. [2] Zabalené reklamy musí být často rozděleny do několika menších kusů vhodně pokrývají žádné pohyblivé panely na vozidle, jako například kryt palivové nádrže, zavazadlový prostor (boot) otvorů a dalších dveří.

Přetáčení je také někdy použitý namísto laku jako méně trvalým způsobem použití standardní livrej svého operátora. Ta se stala běžná zejména ve Velké Británii, kde od privatizaci britské příčky, se stala poměrně časté u vlaků, které mají být převedeny z jedné firmy do druhé, což vyžaduje mnoho změn livreji. Balicí lze také využít pro úpravu vozidla a závodní vozy často dostanou obaly vozidla, protože jsou lehčí než barvy.

V případě publikací a časopisů, je to reklama, která obálky primární časopis v krytu umožňuje čtenáři vidět inzerát ihned po vyzvednutí publikace. Časopis krycí fólie se používá hlavně pro business-to-business (B2B) reklamy jako obal sám chrání výrobku při jeho transportem do své předplatitele.

zdroj:https://en.wikipedia.org/wiki/Wrap_advertising