Historie reklamy

Historie reklamy
Zdroj: https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_advertising#/media/File:Bronze_printing_plate_for_an_advertisement.jpg

Historie reklamy lze vysledovat do starověkých civilizací. To se stalo hlavní síla v kapitalistických ekonomik v polovině 19. století, založené především na novin a časopisů. V 20. století, reklama rychle rostla s novými technologiemi, jako je direct mail, rozhlasu, televize, internetu a chytrých telefonů.

Bronzová deska pro tisk reklamy na Liu rodinného jehly obchodu na Jinan, Song dynastie Číny. To je považováno za svět je nejdříve identifikovat tištěné reklamní médium.
Egypťané papyrus, aby se prodej zpráv a nástěnné plakáty. Komerční zprávy a displeje politické kampaně byly nalezeny v ruinách Pompejí a Arábii. Ztráty a nálezy reklama na papyrus byla obyčejná ve starověkém Řecku a starověkém Římě. Stěnu nebo skalní malby pro komerční reklamy je dalším projevem dávné reklamní formy, která je přítomna k tomuto dni v mnoha částech Asie, Afriky a Jižní Ameriky. Tradice nástěnné malby lze vysledovat zpět do Indian Rock maleb, které se datují až 4000 před naším letopočtem. [1]

Ve starověké Číně, nejdříve reklama známý byla ústní, jak je zaznamenáno v klasickém poezie (11. až 7. století před naším letopočtem) bambusových fléten hrál prodávat bonbóny. Reklama obvykle trvá v podobě kaligrafické informačních tabulích a napuštěné papíry. Měděné tiskové desky datuje do dynastie Song používá pro tisk plakátů ve formě čtvercovým listem papíru s králičím logem s „Jinan Liu tenkou jehlou Shop“ a „Nakupujeme kvalitní ocelové tyče a provádět jemné kvalitní jehel, aby být připraven k použití doma v žádném okamžiku „psaný nahoře a dole [2] je považován za světový nejdříve identifikovat tištěné reklamní médium. [3]
Edo období DMV leták z roku 1806 na tradiční medicíny s názvem Kinseitan
V Evropě, protože městech středověku začala růst, a obecný lid nemohl přečíst, místo známek, které čtou „koláč“, „mlynář“, „na míru“, nebo „kovář“ by použít obrázek spojená s jejich obchodu, jako je například bota, oblek, klobouk, hodiny, diamant, koně boty, svíčky nebo dokonce pytel mouky. Ovoce a zelenina byly prodány v centru náměstí od zádech vozů a vozů a jejich majitelé používají pouliční volající (město vyvolávači) oznámit jejich místo pobytu pro pohodlí zákazníků. První kompilace takových reklam byly shromážděny v „Les Crieries de Paris“, báseň na třináctého století Guillaume de la Villeneuve. [4] Tři formy reklamy existovaly během pre tisk period.before 15 century.that formy byly ochranné známky (měsíc, hvězdy, atd), městské vyvolávači a podepsat desku.

19. století [upravit překlad]
V 18. století se začaly objevovat v týdenních novinách v Anglii reklamy. Tyto časné tiskové reklamy byly použity především na podporu knihy a noviny, které se čím dál dostupnější s pokroky v tiskařském lisu; a léky, které byly stále více vyhledávaným moderních lidí odmítnut tradiční léky. Nicméně, klamavá reklama a „šarlatánství“ stal se obyčejný. Britské noviny v 1850s a 1860s apeloval na stále vyšší střední třídy, která snažila se celou řadu nových produktů. Reklamy oznámila nové zdravotní opravné prostředky, stejně jako čerstvé potraviny a nápoje. Poslední Londýn módy byly vystupoval v regionálním tisku. Dostupnost opakované reklamy dovoleno výrobce k vývoji národně známými značkami, které měly mnohem silnější než odvolání generických přípravků [5].

Vedoucí postavení v britské reklamě byl držen Cope Bros & Co tabákovou společnost, založená v Liverpoolu v roce 1848 Thomas a George Cope. Kouření, samozřejmě, byl obyčejný po celá staletí, ale inovace spočívala v značek, těžké reklamy a segmentace trhu podle třídě. Inovativní odvolání bylo zdravotního vědomí; reklamy zaměřené na střední třídy mužů slíbil, že „kouř nejen kontroluje nemoc, ale chrání plíce.“ Robustní těžká chuť se hodil na práci mužů, vojáků a námořníků, zatímco „jemně voní“ byla součástí odvolání

zdroje: https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_advertising